Axudámoste a entender a túa factura Naturgy
Poñemos á túa disposición toda a información que precisas para entender a túa factura de luz e gas.
- Luz
- Gas
- Por Uso e Autoconsumo
- Plana
Información sobre as facturas de Tarifa Por Uso e Tarifa Autoconsumo
Sociedade
Na parte superior esquerda da factura atoparás de que sociedade es membro.
- Mercado libre: Ti elixes a compañía e as condicións da túa tarifa.
- Mercado regulado: O prezo márcao o Goberno e cambia segundo o mercado.
Saúdo
No saúdo, informámoste que produto/s terás incluídos nesta factura.
Nome e enderezo de correspondencia
É o enderezo onde recibes a factura en papel en caso de non ter activada a factura online.
Enderezo de subministración
Enderezo onde se presta o servizo e onde se realiza o consumo.
N.º factura
Código (FE: factura de ciclo estándar) e número único asignados a esta factura.
Data de emisión
Data do expedición da factura. Unha vez emitida, poderás atopala na túa Área Clientes, e recibila por correo electrónico ou ordinario.
Data estimada de cargo
Data de cobramento da factura.
Período de electricidade
Período no que se prestou o servizo e que se está a facturar.
N.º referencia
Código identificativo do enderezo onde se presta o servizo.
Resumo do custo da túa factura e os principais conceptos que a compoñen.
Total para pagar
Importe final da factura, no que se inclúen todos os cargos e impostos: facturación de enerxía e os servizos contratados, os impostos e outros cargos que puidesen aplicarse.
IVE
O IVE é do 21%.. Con todo, o Goberno poderá aplicar rebaixas fiscais que supoñan un IVE reducido para as enerxías.
Histórico dos teus consumos de electricidade sobre a base das lecturas
Este gráfico móstrache a evolución mensual do teu consumo de electricidade en kWh dos últimos 24 meses. Así podes identificar os meses de maior ou menor consumo e poder aplicar medidas de eficiencia enerxética.
As cores indícanche o consumo en cada un dos 3 períodos: Val (período de baixa demanda, usualmente de medianoite a 08:00 h), Chairo (demanda intermedia, de 08:00 a 18:00 e de 22:00 a medianoite), Punta (horario de máxima demanda, xeralmente de 18:00 a 22:00 h).
En Ceuta e Melilla, os horarios dos períodos de consumo na tarifa de discriminación horaria son os mesmos que no resto de España, sen diferenzas respecto da Península, Baleares e Canarias.
Tamén che indicamos a natureza das lecturas: Real (lectura exacta tomada do medidor) e Estimada (cálculo baseado en consumos anteriores cando non hai lectura directa).
Facturación e contacto
Os teus datos de facturación
Sección na que se atopan os teus datos, o teu enderezo fiscal e a entidade bancaria onde se está a efectuar o cargo das túas facturas, se tes o pagamento domiciliado.
As túas canles de contacto
Atoparás as canles de atención Naturgy que se poden utilizar para calquera consulta ou acceder a máis información. Facilitámosche acceso á Área Clientes e, en caso de reclamación, como as podes xestionar.
Web: areaclientes.Naturgy.es
App Área Clientes
Atención ao cliente e reclamacións:
699 000 699 - 900 385 425
Naturgyclientes@naturgy.com
Outros contactos de interese (avarías eléctricas):
900 878 119
De luns a sábado, de 8 a 22 h, para contratación e atención ao cliente.
Detalle de como calculamos a túa factura
Este é un dos apartados máis importantes da túa factura. Mostrámosche a tarifa contratada, o teu número de contrato, os días facturados e, a continuación, o detalle do cálculo de todos os conceptos que configuran o total que vas pagar.
Total electricidade
O importe de electricidade componse dunha parte fixa (termo de potencia) e dunha parte variable que depende do consumo realizado durante o período de facturación.
A parte fixa vén determinada por:
- Potencia P1: Para electrodomésticos básicos, coincide cos períodos punta e chairo.
- Potencia P2: Para aparellos de maior consumo, como fornos e aires acondicionados, coincide co horario val.
Financiamento do Bono Social
Cargo regulado que se aplica a todos os consumidores para axudar a financiar o Bono Social.
Se tes autoconsumo
Da cantidade de enerxía que xeras coa túa instalación de autoconsumo, os excedentes son os kWh que non consomes e vertes á rede eléctrica. Durante ese mesmo período, tamén podes estar a consumir enerxía da rede, polo que a túa factura mostrará en liñas diferentes o que consomes (para pagar) e o que achegas por compensación de excedentes (para descontar do importe do consumo).
Se, ademais, tes contratada a Batería Virtual, poderás acumular o saldo dos excedentes non compensados e utilizalo para restalo do importe total das túas seguintes facturas.
Total factura
O total que vas pagar, sumando enerxía e servizos, con IVE incluído.
As túas últimas facturas e consumos
As lecturas son datos do contador usados para calcular o consumo de luz.
Tamén inclúen información sobre o consumo e as túas potencias máximas demandadas, moi útil para optimizar o consumo e a potencia.
Recorda que existen 3 tipos de lecturas:
- Lectura real: É a lectura exacta tomada do contador durante o período de facturación.
- Lectura facilitada: O usuario informa manualmente o consumo a través das canles da compañía.
- Lectura estimada: Cálculo baseado no consumo anterior ou en consumos semellantes cando non é posible realizar unha lectura directa.
Para evitar lecturas estimadas, tes a opción de que ti nos facilites directamente a lectura do teu contador dentro do prazo correcto, que poderás consultar na túa Área Clientes.
Os teus datos de subministración
Aquí detallámosche os datos técnicos da túa subministración de luz. Tarifa de acceso a redes, a túa empresa distribuidora, o código CUPS identificador do teu punto de subministración e a data fin de contrato. En caso de electricidade, tamén as potencias contratadas.
CUPS
É o código universal do punto de subministración. Serve para certificar a túa subministración de enerxía, que serán diferentes entre elas. Basicamente é como o DNI do punto de subministración do teu fogar ou negocio.
N.º de contrato de acceso
É o número de contrato de subministración que tes coa empresa distribuidora.
Peaxe de transporte e distribución
Aquí mostraráseche o tipo de peaxe de transporte e distribución que tes dependendo da túa potencia contratada. No caso das potencias inferiores a 15 kW, a peaxe denomínase 2.0TD
Potencia contratada P1
É á potencia que tes contratada nos períodos punta e chairo. Para consumos menores ou iguais a 10 kW, ideal para fogares e pequenos negocios.
Potencia contratada P2
É á potencia que tes contratada no período val. Para consumos maiores de 10 kW, común en empresas ou grandes instalacións.
Destinos do importe da túa factura de electricidade
Este gráfico en forma de pastel dividido en cores representa o total da túa factura de electricidade. En cada cor, coa súa porcentaxe, representa onde vai parar o diñeiro que pagas.
Enerxía
É o que custou producir a enerxía que consumiches durante este mes.
Impostos
É o diñeiro que vai parar ás arcas do Estado, e corresponde a:
- IVE (imposto sobre o valor engadido): Para a electricidade, é do 21 % na maioría de España, aplicado ao total da factura.
- Excepcións: En Canarias, aplícase o IXIC, cunha taxa do 0 % para potencias menores ou iguais a 10 kW e do 3 % para o resto. En Ceuta e Melilla, aplícase o IPSI, cun gravame do 1 % ou do 4 % para certos servizos.
- Imposto á electricidade: Un imposto especial sobre o consumo de electricidade, baseado na potencia contratada e a enerxía consumida.
Alugueiro de contador
Aparece na túa factura cando non tes un contador en propiedade, normalmente o contador é propiedade da compañía distribuidora e pagas o alugueiro correspondente.
Peaxe de transporte e distribución
Existen para recuperar o custo que supón o transporte e a distribución da enerxía ata a túa casa.
Cargos:
- Recore: son os custos asociados ao réxime retributivo específico das renovables, coxeración e residuos.
- Déficit: cobre o déficit de anos anteriores.
- TNP: é o custo correspondente á compensación do sobrecusto da xeración de enerxía en territorios non peninsulares.
Orixe e impacto ambiental
Orixe da electricidade da túa comercializadora
Aquí sae reflectida a información sobre de onde provén a electricidade que che proporciona Naturgy. O noso obxectivo é facer deste mundo un lugar mellor no que vivir. E estamos comprometidos en aumentar, ano tras ano, a produción de electricidade a través de enerxías 100 % renovables.
Impacto ambiental da túa comercializadora
Aquí móstrase a información sobre o impacto que tivo o último ano a túa comercializadora no ambiente baseándose nas emisións de CO2 e de residuos radioactivos. Móstrase cunha etiqueta de eficiencia enerxética parecida á dos teus electrodomésticos.
Información de interese
Aquí atoparás información relativa a medidas de eficiencia enerxética e datos de acceso e QR á páxina da CNMC de comparador de tarifas.
Glosario
Aquí atoparás definicións de tecnicismos para facilitarche a comprensión da factura.
Información sobre as facturas de Tarifa Plana
Sociedade
Na parte superior esquerda da factura atoparás de que sociedade es membro.
- Mercado libre: Ti elixes a compañía e as condicións da túa tarifa.
- Mercado regulado: O prezo márcao o Goberno e cambia segundo o mercado.
Saúdo
No saúdo, informámoste que produto/s terás incluídos nesta factura.
Nome e enderezo de correspondencia
É o enderezo onde recibes a factura en papel en caso de non ter activada a factura online.
Enderezo de subministración
Enderezo onde se presta o servizo e onde se realiza o consumo.
N.º factura
Código (FE: factura de ciclo estándar) e número único asignados a esta factura.
Data de emisión
Data do expedición da factura. Unha vez emitida, poderás atopala na túa Área Clientes, e recibila por correo electrónico ou ordinario.
Data estimada de cargo
Data de cobramento da factura.
Período de electricidade
Período no que se prestou o servizo e que se está a facturar.
N.º referencia
Código identificativo do enderezo onde se presta o servizo.
Resumo do custo da túa factura e os principais conceptos que a compoñen.
Total para pagar
Importe final da factura, no que se inclúen todos os cargos e impostos: facturación de enerxía e os servizos contratados, os impostos e outros cargos que puidesen aplicarse.
IVE
O IVE é do 21%.. Con todo, o Goberno poderá aplicar rebaixas fiscais que supoñan un IVE reducido para as enerxías.
Histórico dos teus consumos de electricidade sobre a base das lecturas
Este gráfico móstrache a evolución mensual do teu consumo de electricidade en kWh dos últimos 24 meses. Así podes identificar os meses de maior ou menor consumo e poder aplicar medidas de eficiencia enerxética.
As cores indícanche o consumo en cada un dos 3 períodos: Val (período de baixa demanda, usualmente de medianoite a 08:00 h), Chairo (demanda intermedia, de 08:00 a 18:00 e de 22:00 a medianoite), Punta (horario de máxima demanda, xeralmente de 18:00 a 22:00 h).
En Ceuta e Melilla, os horarios dos períodos de consumo na tarifa de discriminación horaria son os mesmos que no resto de España, sen diferenzas respecto da Península, Baleares e Canarias.
Tamén che indicamos a natureza das lecturas: Real (lectura exacta tomada do medidor) e Estimada (cálculo baseado en consumos anteriores cando non hai lectura directa).
Se a túa tarifa é Plana, as variacións de consumo non te afectan na cota anual, xa que pagarás o mesmo cada mes. Con todo, recomendámosche que o vaias consultando, xa que podes rastrexar a evolución e aplicar medidas de eficiencia enerxética, e será considerado para o cálculo da túa cota na seguinte renovación.
Facturación e contacto
Os teus datos de facturación
Sección na que se atopan os teus datos, o teu enderezo fiscal e a entidade bancaria onde se está a efectuar o cargo das túas facturas, se tes o pagamento domiciliado.
As túas canles de contacto
Atoparás as canles de atención Naturgy que se poden utilizar para calquera consulta ou acceder a máis información. Facilitámosche acceso á Área Clientes e, en caso de reclamación, como as podes xestionar.
Web: areaclientes.Naturgy.es
App Área Clientes
Atención ao cliente e reclamacións:
699 000 699 - 900 385 425
Naturgyclientes@naturgy.com
Outros contactos de interese (avarías eléctricas):
900 878 119
De luns a sábado, de 8 a 22 h, para contratación e atención ao cliente.
Detalle de como calculamos a túa factura
Este é un dos apartados máis importantes da túa factura. Mostrámosche a tarifa contratada, o teu número de contrato, os días facturados e, a continuación, o detalle do cálculo de todos os conceptos que configuran o total que vas pagar.
Total electricidade
O importe de electricidade componse da tarifa plana, que é a modalidade de pagamento que elixiches e na cal se establece unha cota fixa mensual polo consumo de electricidade, independentemente da cantidade que consumas.
Como a túa tarifa é plana, indicámosche a cota e o importe.
As túas últimas facturas e consumos
As lecturas son datos do contador usados para calcular o consumo de luz.
Tamén inclúen información sobre o consumo e as túas potencias máximas demandadas, moi útil para optimizar o consumo e a potencia.
Recorda que existen 3 tipos de lecturas:
- Lectura real: É a lectura exacta tomada do contador durante o período de facturación.
- Lectura facilitada: O usuario informa manualmente o consumo a través das canles da compañía.
- Lectura estimada: Cálculo baseado no consumo anterior ou en consumos semellantes cando non é posible realizar unha lectura directa.
Para evitar lecturas estimadas, tes a opción de que ti nos facilites directamente a lectura do teu contador dentro do prazo correcto, que poderás consultar na túa Área Clientes.
Os teus datos de subministración
Aquí detallámosche os datos técnicos da túa subministración de luz. Tarifa de acceso a redes, a túa empresa distribuidora, o código CUPS identificador do teu punto de subministración e a data fin de contrato. En caso de electricidade, tamén as potencias contratadas.
CUPS
É o código universal do punto de subministración. Serve para certificar a túa subministración de enerxía, que serán diferentes entre elas. Basicamente é como o DNI do punto de subministración do teu fogar ou negocio.
N.º de contrato de acceso
É o número de contrato de subministración que tes coa empresa distribuidora.
Peaxe de transporte e distribución
Aquí mostraráseche o tipo de peaxe de transporte e distribución que tes dependendo da túa potencia contratada. No caso das potencias inferiores a 15 kW, a peaxe denomínase 2.0TD
Potencia contratada P1
É á potencia que tes contratada nos períodos punta e chairo. Para consumos menores ou iguais a 10 kW, ideal para fogares e pequenos negocios.
Potencia contratada P2
É á potencia que tes contratada no período val. Para consumos maiores de 10 kW, común en empresas ou grandes instalacións.
Destinos do importe da túa factura de electricidade
Este gráfico en forma de pastel dividido en cores representa o total da túa factura de electricidade. En cada cor, coa súa porcentaxe, representa onde vai parar o diñeiro que pagas.
Enerxía
É o que custou producir a enerxía que consumiches durante este mes.
Impostos
É o diñeiro que vai parar ás arcas do Estado, e corresponde a:
- IVE (imposto sobre o valor engadido): Para a electricidade, é do 21 % na maioría de España, aplicado ao total da factura.
- Excepcións: En Canarias, aplícase o IXIC, cunha taxa do 0 % para potencias menores ou iguais a 10 kW e do 3 % para o resto. En Ceuta e Melilla, aplícase o IPSI, cun gravame do 1 % ou do 4 % para certos servizos.
- Imposto á electricidade: Un imposto especial sobre o consumo de electricidade, baseado na potencia contratada e a enerxía consumida.
Alugueiro de contador
Aparece na túa factura cando non tes un contador en propiedade, normalmente o contador é propiedade da compañía distribuidora e pagas o alugueiro correspondente.
Peaxe de transporte e distribución
Existen para recuperar o custo que supón o transporte e a distribución da enerxía ata a túa casa.
Cargos:
- Recore: son os custos asociados ao réxime retributivo específico das renovables, coxeración e residuos.
- Déficit: cobre o déficit de anos anteriores.
- TNP: é o custo correspondente á compensación do sobrecusto da xeración de enerxía en territorios non peninsulares.
Orixe e impacto ambiental
Orixe da electricidade da túa comercializadora
Aquí sae reflectida a información sobre de onde provén a electricidade que che proporciona Naturgy. O noso obxectivo é facer deste mundo un lugar mellor no que vivir. E estamos comprometidos en aumentar, ano tras ano, a produción de electricidade a través de enerxías 100 % renovables.
Impacto ambiental da túa comercializadora
Aquí móstrase a información sobre o impacto que tivo o último ano a túa comercializadora no ambiente baseándose nas emisións de CO2 e de residuos radioactivos. Móstrase cunha etiqueta de eficiencia enerxética parecida á dos teus electrodomésticos.
Información de interese
Aquí atoparás información relativa a medidas de eficiencia enerxética e datos de acceso e QR á páxina da CNMC de comparador de tarifas.
Glosario
Aquí atoparás definicións de tecnicismos para facilitarche a comprensión da factura.
- Servizos e cambio de prezo
- Plana
Información sobre as facturas de Tarifa Plana
Sociedade
Na parte superior esquerda da factura atoparás de que sociedade es membro.
- Mercado libre: Ti elixes a compañía e as condicións da túa tarifa.
- Mercado regulado: O prezo márcao o Goberno e cambia segundo o mercado.
Saúdo
No saúdo, informámoste que produto/s terás incluídos nesta factura.
Nome e enderezo de correspondencia
É o enderezo onde recibes a factura en papel en caso de non ter activada a factura online.
Enderezo de subministración
Enderezo onde se presta o servizo e onde se realiza o consumo.
N.º factura
Código (FE: factura de ciclo estándar) e número único asignados a esta factura.
Data de emisión
Data do expedición da factura. Unha vez emitida, poderás atopala na túa Área Clientes, e recibila por correo electrónico ou ordinario.
Data estimada de cargo
Data de cobramento da factura.
Período de electricidade
Período no que se prestou o servizo e que se está a facturar.
N.º referencia
Código identificativo do enderezo onde se presta o servizo.
Resumo do custo da túa factura e os principais conceptos que a compoñen.
Total para pagar
Importe final da factura, no que se inclúen todos os cargos e impostos: facturación de enerxía e os servizos contratados, os impostos e outros cargos que puidesen aplicarse.
IVE
O IVE é do 21%.. Con todo, o Goberno poderá aplicar rebaixas fiscais que supoñan un IVE reducido para as enerxías.
Histórico dos teus consumos de electricidade sobre a base das lecturas
Este gráfico móstrache a evolución mensual do teu consumo de gas en kWh dos últimos 24 meses.
Coa Tarifa Plana, as variacións de consumo non te afectan na cota anual, xa que pagarás o mesmo cada mes.
Tamén che indicamos a natureza das lecturas: Real (lectura exacta tomada do medidor) e Estimada (cálculo baseado en consumos anteriores cando non hai lectura directa).
En gas, para evitar lecturas estimadas, tes a opción de que ti nos facilites directamente a lectura do teu contador dentro do prazo correcto, que poderás consultar na túa Área Clientes.
Consultar o histograma de consumos é importante, xa que podes rastrexar a evolución, aplicar medidas de eficiencia e, no caso de tarifas planas, si que é relevante, xa que o cálculo da túa cota na renovación terá en conta o consumo realizado.
Facturación e contacto
Os teus datos de facturación
Sección na que se atopan os teus datos, o teu enderezo fiscal e a entidade bancaria onde se está a efectuar o cargo das túas facturas, se tes o pagamento domiciliado.
As túas canles de contacto
Atoparás as canles de atención Naturgy que se poden utilizar para calquera consulta ou acceder a máis información. Facilitámosche acceso á Área Clientes e, en caso de reclamación, como as podes xestionar.
Web: areaclientes.Naturgy.es
App Área Clientes
Atención ao cliente e reclamacións:
699 000 699 - 900 385 425
Naturgyclientes@naturgy.com
Outros contactos de interese (avarías eléctricas):
900 878 119
De luns a sábado, de 8 a 22 h, para contratación e atención ao cliente.
Detalle de como calculamos a túa factura
Este é un dos apartados máis importantes da túa factura. Mostrámosche a tarifa contratada, o teu número de contrato, os días facturados e, a continuación, o detalle do cálculo de todos os conceptos que configuran o total que vas pagar.
Consumo de gas
Mide o gas utilizado durante o período de facturación en quilowatts-hora (kWh). O custo calcúlase multiplicando o consumo polo prezo do kWh.
Imposto especial sobre hidrocarburos
Cóbrase co obxectivo de reducir as emisións de CO2 e regular o consumo de gas natural nos usuarios. Calcúlase aplicando unha cantidade a cada kWh consumido, polo que non é unha cantidade fixa.
Termo fixo
É unha tarifa fixa que pagas por ter o servizo de gas dispoñible, independentemente do teu consumo. Este custo é o mesmo cada mes.
Servizos
Inclúe cargos adicionais segundo os servizos que teñas contratados, como calefacción ou auga quente. Pode basearse nunha tarifa fixa ou no consumo que se faga para cada servizo.
Financiamentos
Se adquiriches algún equipo financiado (como unha caldeira) e estás a pagar en cotas, aquí aparecerá o importe da cota mensual.
Outros conceptos
Inclúe cargos adicionais, como a inspección periódica da instalación de gas (obrigatoria cada certo tempo) ou tarifas de acceso á rede de gas.
Total para pagar: É a suma de todos os conceptos anteriores e representa o importe final da túa factura.
As túas últimas facturas e consumos
As lecturas son datos do contador usados para calcular o consumo de gas.
Tamén inclúen información sobre o consumo e a potencia máxima na túa área, útil para optimizar o consumo e a eficiencia.
Lectura
Refírese aos valores rexistrados polo medidor de gas nun momento determinado. Recorda que existen 3 tipos de lecturas:
- Lectura real: É a lectura exacta tomada do contador durante o período de facturación.
- Lectura facilitada: O usuario informa manualmente o consumo a través das canles da compañía.
- Lectura estimada: Cálculo baseado no consumo anterior ou en consumos semellantes cando non é posible realizar unha lectura directa.
Consumo
É a cantidade de gas utilizada durante o período de facturación.
Factor de conversión
Aplícase un factor de conversión para pasar os m3 a kWh. É necesario xa que o teu contador le en m3, pero factúrase en kWh.
Consumo para facturar
É a cantidade de gas que usaches no período e sobre a que se calculará o custo da factura.
Os teus datos de subministración
Aquí detallámosche os datos técnicos da túa subministración de gas: Tarifa de acceso a redes, a túa empresa distribuidora, o código CUPS identificador do teu punto de subministración e data fin de contrato.
CUPS
É o código universal do punto de subministración. Serve para certificar a túa subministración, xa for de luz ou de gas, que serán diferentes entre elas. Basicamente é como o DNI do punto de subministración do teu fogar ou negocio.
N.º de contrato de acceso
É o número de contrato de subministración que tes coa empresa distribuidora.
Peaxe de transporte e distribución
Aquí mostraráseche o tipo de peaxe de transporte e distribución que tes dependendo da túa potencia contratada. No caso das potencias inferiores a 15 kW, a peaxe denomínase 2.0TD
Información adicional
Información de interese
Aquí atoparás información relativa a medidas de eficiencia enerxética e datos de acceso e QR á páxina da CNMC de comparador de tarifas.
Glosario
Aquí atoparás definicións de tecnicismos para facilitarche a comprensión da factura.
Información sobre as facturas de Tarifa Plana
Sociedade
Na parte superior esquerda da factura atoparás de que sociedade es membro.
- Mercado libre: Ti elixes a compañía e as condicións da túa tarifa.
- Mercado regulado: O prezo márcao o Goberno e cambia segundo o mercado.
Saúdo
No saúdo, informámoste que produto/s terás incluídos nesta factura.
Nome e enderezo de correspondencia
É o enderezo onde recibes a factura en papel en caso de non ter activada a factura online.
Enderezo de subministración
Enderezo onde se presta o servizo e onde se realiza o consumo.
N.º factura
Código (FE: factura de ciclo estándar) e número único asignados a esta factura.
Data de emisión
Data do expedición da factura. Unha vez emitida, poderás atopala na túa Área Clientes, e recibila por correo electrónico ou ordinario.
Data estimada de cargo
Data de cobramento da factura.
Período de electricidade
Período no que se prestou o servizo e que se está a facturar.
N.º referencia
Código identificativo do enderezo onde se presta o servizo.
Resumo do custo da túa factura e os principais conceptos que a compoñen.
Total para pagar
Importe final da factura, no que se inclúen todos os cargos e impostos: facturación de enerxía e os servizos contratados, os impostos e outros cargos que puidesen aplicarse.
IVE
O IVE é do 21%.. Con todo, o Goberno poderá aplicar rebaixas fiscais que supoñan un IVE reducido para as enerxías.
Histórico dos teus consumos de electricidade sobre a base das lecturas
Este gráfico móstrache a evolución mensual do teu consumo de gas en kWh dos últimos 24 meses.
Coa Tarifa Plana, as variacións de consumo non te afectan na cota anual, xa que pagarás o mesmo cada mes.
Tamén che indicamos a natureza das lecturas: Real (lectura exacta tomada do medidor) e Estimada (cálculo baseado en consumos anteriores cando non hai lectura directa).
En gas, para evitar lecturas estimadas, tes a opción de que ti nos facilites directamente a lectura do teu contador dentro do prazo correcto, que poderás consultar na túa Área Clientes.
Consultar o histograma de consumos é importante, xa que podes rastrexar a evolución, aplicar medidas de eficiencia e, no caso de tarifas planas, si que é relevante, xa que o cálculo da túa cota na renovación terá en conta o consumo realizado.
Se a túa tarifa é Plana, as variacións de consumo non te afectan na cota anual, xa que pagarás o mesmo cada mes. Con todo, recomendámosche que o vaias consultando, xa que podes rastrexar a evolución e aplicar medidas de eficiencia enerxética, e será considerado para o cálculo da túa cota na seguinte renovación.
Facturación e contacto
Os teus datos de facturación
Sección na que se atopan os teus datos, o teu enderezo fiscal e a entidade bancaria onde se está a efectuar o cargo das túas facturas, se tes o pagamento domiciliado.
As túas canles de contacto
Atoparás as canles de atención Naturgy que se poden utilizar para calquera consulta ou acceder a máis información. Facilitámosche acceso á Área Clientes e, en caso de reclamación, como as podes xestionar.
Web: areaclientes.Naturgy.es
App Área Clientes
Atención ao cliente e reclamacións:
699 000 699 - 900 385 425
Naturgyclientes@naturgy.com
Outros contactos de interese (avarías eléctricas):
900 878 119
De luns a sábado, de 8 a 22 h, para contratación e atención ao cliente.
Detalle de como calculamos a túa factura
Este é un dos apartados máis importantes da túa factura. Mostrámosche a tarifa contratada, o teu número de contrato, os días facturados e, a continuación, o detalle do cálculo de todos os conceptos que configuran o total que vas pagar.
Tarifa plana de gas
É a modalidade de pagamento que elixiches na que se establece unha cota fixa mensual polo consumo de gas, independentemente da cantidade que consumas.
Servigas complet e desconto
Servizo de mantemento e reparación de caldeiras e aparellos de gas.
Servihogar e desconto
Servizo de reparación e mantemento de electrodomésticos e sistemas relacionados co fogar (como calefacción, aire acondicionado etc.).
Outros conceptos
Inclúe cargos adicionais, como xuros de demora.
Total para pagar
É a suma de todos os conceptos anteriores e representa o importe final da túa factura.
As túas últimas facturas e consumos
As lecturas son datos do contador usados para calcular o consumo de gas.
Tamén inclúen información sobre o consumo e a potencia máxima na túa área, útil para optimizar o consumo e a eficiencia.
Lectura
Refírese aos valores rexistrados polo medidor de gas nun momento determinado. Recorda que existen 3 tipos de lecturas:
- Lectura real: É a lectura exacta tomada do contador durante o período de facturación.
- Lectura facilitada: O usuario informa manualmente o consumo a través das canles da compañía.
- Lectura estimada: Cálculo baseado no consumo anterior ou en consumos semellantes cando non é posible realizar unha lectura directa.
Consumo
É a cantidade de gas utilizada durante o período de facturación.
Factor de conversión
Aplícase un factor de conversión para pasar os m3 a kWh. É necesario xa que o teu contador le en m3, pero factúrase en kWh.
Consumo para facturar
É a cantidade de gas que usaches no período e sobre a que se calculará o custo da factura.
Os teus datos de subministración
Aquí detallámosche os datos técnicos da túa subministración de gas: Tarifa de acceso a redes, a túa empresa distribuidora, o código CUPS identificador do teu punto de subministración e data fin de contrato.
CUPS
É o código universal do punto de subministración. Serve para certificar a túa subministración, xa for de luz ou de gas, que serán diferentes entre elas. Basicamente é como o DNI do punto de subministración do teu fogar ou negocio.
N.º de contrato de acceso
É o número de contrato de subministración que tes coa empresa distribuidora.
Peaxe de transporte e distribución
Aquí mostraráseche o tipo de peaxe de transporte e distribución que tes dependendo da túa potencia contratada. No caso das potencias inferiores a 15 kW, a peaxe denomínase 2.0TD
Información adicional
Información de interese
Aquí atoparás información relativa a medidas de eficiencia enerxética e datos de acceso e QR á páxina da CNMC de comparador de tarifas.
Glosario
Aquí atoparás definicións de tecnicismos para facilitarche a comprensión da factura.