L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área de clientes
Ups, contrasinal caducado!
O teu contrasinal necesita ser renovado para seguir accedendo á túa Área de Clientes
Actualizar contrasinalNon tes conta?
RegístrateSi dispones de contratos en Comercializadora Regulada Gas & Power accede desde aquí
https://areaclientes.comercializadoraregulada.es
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Como solicitar a alta de luz sen ter instalación?
Se aínda non tes a instalación eléctrica a punto, explicámosche os pasos que debes seguir dende o inicio ata dispoñer da túa subministración eléctrica.
1. Solicitude de alta e construción da instalación
Se non tes a instalación de luz na túa vivenda, o promotor ou o instalador autorizado deberá solicitar unha alta de luz á distribuidora eléctrica para poder levar a cabo a obra do edificio, que incluirá a construción das instalacións eléctricas individuais de cada vivenda, inclusive o contador telemedido.
Facilitámosche a listaxe de distribuidoras por se che interesa contactar coa túa. Descárgaa aquí.
3. Elección de tarifa e contratación de subministración
Elixe a tarifa luz de Naturgy que mellor se axuste ás túas necesidades e inicia a contratación.
Para contratar a subministración con Naturgy só precisas:
- NIF/CIF/NIE do novo titular
- Datos bancarios para a domiciliación dos teus recibos
- Enderezo da subministración
- Código CUPS
- CIE
Durante o proceso de contratación poderás elixir un servizo de mantemento de luz.
4. Colocación do contador
Cando contratases, contactaremos de novo coa túa distribuidora para informala da contratación da subministración para que proceda a colocar o contador.
5. Inicio da subministración da luz
A distribuidora abrirá a subministración e o contrato quedará activo con Naturgy. O prazo estimado para a activación do contrato é de 10 días.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!