Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Como podo cambiar os meus Euros Naturgy?

Como primeiro paso, animámoste a que consultes o teu saldo de Euros Naturgy entrando na túa Área Clientes ou na app Naturgy Clientes, utilizando a icona de Tarxeta Naturgy que aparece á dereita do menú superior. Se aínda non o fixeches, podes rexistrarte en Área Clientes só coa túa tarxeta.

 Se dispós de saldo, podes trocalo ata o día 20 de novembro de 2024, de tres maneiras:

  • Desconta os teus Euros Naturgy da túa factura de luz ou gas. Para iso, cómpre teres a subministración contratada con Naturgy Iberia, S.A. e ter un mínimo de 3 Euros Naturgy acumulados. Unha vez solicitado o troco, os Euros Naturgy descontaranse da seguinte factura de enerxía que se emita.
  • Solicita unha Tarxeta Regalo Amazon.es co teu saldo dispoñible.
  • Doa o teu saldo a proxectos solidarios como a ONG Entreculturas  o la Asociación Día Solidario

Tes que saber que non podes sumar diferentes saldos de euros de varios titulares para solicitar un desconto nunha mesma factura.

Con todo, si que é posible que o troco o realice o titular ou un beneficiario designado. Neste caso o beneficiario debe indicar o DNI do titular.

Utiliza o noso WhatsApp, dispoñible 24*7, escribindo ao 626 888 222 ou directamente preme o botón inferior. Selecciona Contratos/”Factura ou Cobro” e escolle a opción Trocar Euros.