L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área de clientes
Ups, contrasinal caducado!
O teu contrasinal necesita ser renovado para seguir accedendo á túa Área de Clientes
Actualizar contrasinalNon tes conta?
RegístrateSi dispones de contratos en Comercializadora Regulada Gas & Power accede desde aquí
https://areaclientes.comercializadoraregulada.es
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Como podo cambiar os meus Euros Naturgy?
Como primeiro paso, animámoste a que consultes o teu saldo de Euros Naturgy entrando na túa Área Clientes ou na app Naturgy Clientes, utilizando a icona de Tarxeta Naturgy que aparece á dereita do menú superior. Se aínda non o fixeches, podes rexistrarte en Área Clientes só coa túa tarxeta.
Se dispós de saldo, podes trocalo ata o día 20 de novembro de 2024, de tres maneiras:
- Desconta os teus Euros Naturgy da túa factura de luz ou gas. Para iso, cómpre teres a subministración contratada con Naturgy Iberia, S.A. e ter un mínimo de 3 Euros Naturgy acumulados. Unha vez solicitado o troco, os Euros Naturgy descontaranse da seguinte factura de enerxía que se emita.
- Solicita unha Tarxeta Regalo Amazon.es co teu saldo dispoñible.
- Doa o teu saldo a proxectos solidarios como a ONG Entreculturas o la Asociación Día Solidario
Tes que saber que non podes sumar diferentes saldos de euros de varios titulares para solicitar un desconto nunha mesma factura.
Con todo, si que é posible que o troco o realice o titular ou un beneficiario designado. Neste caso o beneficiario debe indicar o DNI do titular.
Utiliza o noso WhatsApp, dispoñible 24*7, escribindo ao 626 888 222 ou directamente preme o botón inferior. Selecciona Contratos/”Factura ou Cobro” e escolle a opción Trocar Euros.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!