L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área de clientes
Ups, contrasinal caducado!
O teu contrasinal necesita ser renovado para seguir accedendo á túa Área de Clientes
Actualizar contrasinalNon tes conta?
RegístrateSi dispones de contratos en Comercializadora Regulada Gas & Power accede desde aquí
https://areaclientes.comercializadoraregulada.es
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Como podo consultar e pagar as miñas facturas pendentes de pagamento?
Doado! Na túa Área Clientes ou na aplicación Naturgy Clientes podes acceder a todo o teu historial de facturas desde a sección Facturas do menú. Por defecto, o modo de pagamento das facturas é a domiciliación bancaria e irémosche mostrando os diferentes estados de pagamento. Se resulta unha factura impagada porque non se puido efectuar o cargo bancario na data sinalada na factura, o seu estado pasará a ser Pendente de pagamento.
Para facilitar o pagamento das facturas con estado Pendente de pagamento, damos varias opcións. Sen saír da túa Área Clientes, podes pagar online seguindo estes pasos:
- Se as facturas pendentes de pagamento son recentes, teralas á vista ao entrar na sección Facturas e podes pasar ao pagamento premendo sobre o estado de Pendente de pagamento.
- Se son facturas con certa antigüidade, utiliza o filtro de busca por estado, seleccionando a opción de “pendente de pagamento” e preme en Buscar.
- Selecciona as facturas que queres pagar e preme na opción de Pagar online.
- O importe da factura ou o sumatorio das facturas seleccionadas aparecerá na pasarela de pagamento de Caixabank, na que deberás informar os datos da tarxeta bancaria coa que realizar o pagamento.
Ademais, tes outras opcións para pagar as túas facturas pendentes:
- Se recibiches un documento de pagamento con código de barras, podes pagar o seu importe a través do formulario.
- Chámanos ao 626 888 222 o al teléfono gratuito 900 100 251 e paga coa túa tarxeta bancaria (Visa, MasterCard, 4B etc.)
- Por WhatsApp escribindo ao 626 888 222 o directamente desde aquí e selecciona Facturas/Pago factura.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!