Contractacions noves

Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)

Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Truca'ns gratis. O deixa'ns el teu telèfon i et truquem.

El número introduït és incorrecte. Si us plau, torna-ho a intentar. Gràcies. Truca'm

Atenció al Client

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Hola
Àrea clients

Obrir listat FAQs

Factures

Contractes

Com interpretar la informació de la meva factura?

Sabem que la factura suscita moltes preguntes i aquí intentem resoldre’n unes quantes!  

Primer de tot és que les teves contractacions determinen el que aniràs veient a la factura i el seu ritme de cobrament. Concretament: 

  • Si tens contractat només el gas, rebràs les factures cada 2 mesos, perquè esperem que la teva distribuïdora de gas ens enviï la teva lectura. Si també tens contractes de manteniment, s’aniran cobrant juntament amb el gas. No obstant això, la factura seria mensual si el producte és una tarifa plana de gas, amb quota fixa al mes, perquè no esperem la distribuïdora. 

  • Si tens contractada només la llum, les factures seran sempre mensuals, sigui quina sigui la tarifa contractada, i els contractes de manteniment contractats es cobraran mensualment juntament amb la llum. El motiu d’això és que el comptador de llum és digital i la distribuïdora ens envia la lectura cada mes. 

  • Si tens contractada la llum i el gas amb nosaltres, rebràs dues factures, una per a cada energia, i aplicarà el comentat en els punts anteriors.

Ara aclarirem tots els termes que consten a la factura i quina millor manera hi ha d’explicar-t’ho que sobre un cas real amb imatges, apartat per apartat. Et convidem a fer un recorregut per una factura! 

Fes clic al botó Entén la teva factura, selecciona el tipus de factura que t’interessi (Tarifa Per Ús o Tarifa Plana), i utilitza la columna de la dreta per analitzar cada apartat. Et mostrem casos de factures duals, amb gas i llum, per recollir totes les situacions.